maandag 23 augustus 2010

Testtest

Jaja, ik heb toch besloten voor mijn avontuurtjes als uitwisselings-studente in Nagasaki een aparte blog aan te maken.. Gewoon voor de makkelijkheid, en omdat mijn amebablog standaard in het Japans/Engels is, dan bij deze eentje die in NLs zal zijn, misschien zelfs 3-talig JPN/NL/ENG ALS ik daar zin in heb en tijd voor heb hehe..
Hier zal ik me ook proberen te houden aan alleen posts over mijn uitwisselingsleven, terwijl mijn prive blog gebombadeerd is met vaak de laatste PV/MVs van artiesten(voornamelijk Japanse en Koreaanse hehe)-music addict much??-,  andere media en fashion blabla, amepigg screenshots-een leuk sims/HABBO-achtig spel om je Japans te oefenen! En sommige bekendheden met ameblo blogs<-de reden dat je natuurlijk een amebablog maakt is om hun shi te lezen en hun peta te geven en uptodate te blijven lol~ spelen het ook, OMG, ja-,  feestjes en dingen en vaak ook gewoon bs dingen.. Ja ik vond toch dat er genoeg redenen waren voor mij om even een nieuwe aan te maken.. Na LJ, na ameba, blogspot, OMDAT IEDEREEN HET HEEFT, uhu.
En voor wie dan toch nieuwschierig is naar mijn priveblog: klik hiero..
Ik ben ook van plan wat te vloggen, en daarvoor gebruik ik gewoon lekker wel mijn prive youtube account, kunnen jullie gelijk allemaal mee genieten van mijn muziek smaak als jullie even mijn favorieten bekijken.. Klik hierop~
Hey ik heb geen leuke instant 顔文字aka Japanese emoticons- om uit te kiezen-want die staan natuurlijk bijna standaard in Japanese blogset-ups en telefoons-, dat is -1 voor blogspot lol.


En nog bij deze deel ik effe een mooi Japans liedje met jullie, Hello, Again~昔からある場所~ (Ballad Ver.) van JUJU, ik moet telkens huilen bij die PV, die opa en zijn mooie flashbacks *sigh*.. en dan dat emotionele liedje, tja.. dit is ook de reden dat ik hou van vele fotos maken, capturing moments to turn them into memories..

En voor mensen die denken, ''hey dit liedje ken ik ergens van'', het is een cover van My Little Lover!!
Hun heb ik nog live gezien op A-nation 2008/ongerelateerde opschep info kekekeke....




Geen opmerkingen:

Een reactie posten